- Διαφήμιση -
Χρόνος Ανάγνωσης: 5 ΛεπτάΧρόνος Ανάγνωσης: 5 Λεπτά

Για την εθνική στρατηγική της ελληνικής κυβέρνησης και το όραμά της για τον τουρισμό μίλησε η αναπληρώτρια υπουργός Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού Έλενα Κουντουρά, στο πλαίσιο της τρίτης διεθνούς έκθεσης “Posidonia See Tourism Forum”, που ασχολείται με τις δυνατότητες ανάπτυξης του θαλάσσιου τουρισμού.

Ο τουρισμός είναι  βασικός πυλώνας της οικονομίας, αντιστοιχεί στο 20% του ΑΕΠ της χώρας και δημιουργεί περισσότερες από 750.000 άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας και θα μπορούσε να γίνει ακόμη πιο ανταγωνιστικός και ακόμη πιο μεγάλη δύναμη συμβάλλοντας στις ανάγκες της ελληνικής οικονομίας.

Η κα Κουντουρά αναφέρθηκε στον στόχο της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου, στην οποία μπορεί να συμβάλλει και η κρουαζιέρα. Μάλιστα, αναφέρθηκε στη φετινή πορεία κατά την οποία κορυφαίοι tour operators της παγκόσμιας αγοράς επεκτείνουν την ενεργή τους περίοδο από 180 στις  215 ημέρες.

Ακόμη, μίλησε για τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, ιατρικό, συνεδριακό, θρησκευτικό τουρισμό κ.α. που θα μπορούσαν να αναπτυχθούν, με τον θαλάσσιο τουρισμό να έχει μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης. Είναι εφικτό να καθιερώσουμε τη χώρα μας σε κορυφαίο προορισμό κρουαζιέρας. Προς τούτο και επιδιώκεται η αναβάθμιση τη συνολικής εικόνας και εμπειρίας που βιώνουν οι ξένοι επισκέπτες από την ώρα άφιξής τους στο λιμάνι και τον χώρο υποδοχής, αλλά και σε όλες τις συνδεόμενες με το θαλάσσιο τουρισμό παρεχόμενες υπηρεσίες.

Ο πολυνησιακός χαρακτήρας της χώρας μας με τα χιλιάδες χιλιόμετρα των ακτών μας, τα ιστορικά και πολιτιστικά στοιχεία μας,  η υπερπροσφορά προορισμών με αναγνώριση στην παγκόσμια αγορά, αποτελούν αξεπέραστα συγκριτικά πλεονεκτήματα για την ραγδαία ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού.

Οι προβλέψεις των διεθνών οργανισμών για την αλματώδη ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού, βρίσκουν την Ελλάδα στην πρώτη γραμμή, έτοιμη να πρωταγωνιστήσει στη διεθνή αγορά.

Το 2015 φέρνει ήδη, σύμφωνα με εκπροσώπους της τουριστικής βιομηχανίας, τα πρώτα θετικά μηνύματα για την περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου. Πολλά ελληνικά λιμάνια συγκαταλέγονται μάλιστα στα δημοφιλέστερα της Ευρώπης σε αριθμό επισκεπτών και περισσότερα από 40 δισ. ευρώ υπολογίζεται η συμβολή της κρουαζιέρας στην Ευρωπαϊκή Οικονομία. Το υπουργείο τουρισμού επενδύει σε όλες τις μορφές του θαλάσσιου τουρισμού, στο σημαντικό τουριστικό προϊόν της κρουαζιέρας, στο γιωτινγκ, στα τουριστικά σκάφη αναψυχής.

Η αναπληρώτρια υπουργός Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού στη συνέχεια αναφέρθηκε σε στόχους που αφορούν: 

* Στη διείσδυση σε νέες αγορές, δημιουργώντας νέα τουριστικά προϊόντα, συνδέοντας τον πολυθεματικό τουρισμό, τον πολιτισμό και την ιστορία μας.

* Στη βελτίωση του θεσμικού πλαισίου που αφορά στον θαλάσσιο τουρισμό, την αναβάθμιση των υποδομών για την ασφαλή παροχή ολοκληρωμένων ανταγωνιστικών υπηρεσιών, τη στελέχωση και την εξειδίκευση των υπηρεσιών, την προβολή και την επικοινωνία του συγκεκριμένου τουριστικού προϊόντος,  βασικές κατευθύνσεις που θα ωφελήσουν άμεσα την εξέλιξη του τομέα.

* Στη συνεργασία με την περιφέρεια, την τοπική αυτοδιοίκηση και τους εμπλεκόμενους φορείς ώστε να υπάρξει ενιαίος τουριστικός σχεδιασμός και ενιαία τουριστική προβολή στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Οφείλουμε να δημιουργήσουμε ένα εθνικό τουριστικό brand.

* Στην προσέλκυση επενδύσεων στον τουριστικό τομέα που θα διασφαλίσουν τη συνεχή και διαρκή ανάπτυξη, τη δημιουργία θέσεων εργασίας και τη στήριξη των τοπικών κοινωνιών.

 

- Διαφήμιση -