- Διαφήμιση -
Χρόνος Ανάγνωσης: 13 ΛεπτάΧρόνος Ανάγνωσης: 13 Λεπτά

Στο top 3 των μαρινών με τις υψηλότερες προδιαγραφές στην Ευρώπη για τον ελλιμενισμό θαλαμηγών στην ευρύτερη ζώνη της Νοτιοανατολικής Μεσογείου

Το σχέδιο είναι φιλόδοξο και δίνει το στίγμα για την επόμενη μέρα της Αθηναϊκής Ριβιέρας, όπως αυτή θα διαμορφωθεί μετά από επενδύσεις πολλών εκατομμυρίων.

Η νέα Μαρίνα Βουλιαγμένης, κομμάτι του εμβληματικού συγκροτήματος του «Αστέρα» Βουλιαγμένης, μπαίνει στη φάση της ανάπτυξης με ένα εκτεταμένο επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 48 εκατ. ευρώ, ανεβάζοντας ψηλά τον πήχη και ενισχύοντας τη θέση της Αθήνας στη λίστα των προορισμών για τουρισμό πολυτελείας στη Μεσόγειο.

Η Astir Marina, σύμφωνα με έρευνα μιας από τις μεγαλύτερες παγκοσμίως ελεγκτικές εταιρείες (Big Four), μετά την αναμόρφωσή της που προβλέπεται να ολοκληρωθεί την επόμενη χρονιά, θα πρωταγωνιστήσει στο top 3 των μαρινών με τις υψηλότερες προδιαγραφές στην Ευρώπη για την καλύτερη λύση για τον ελλιμενισμό (home port) θαλαμηγών στην ευρύτερη ζώνη της Νοτιοανατολικής Μεσογείου.

2017_Ext_C05_F01-CR_Rev1

«Η νέα μαρίνα εναρμονίζεται με τις σύγχρονες ανάγκες της αγοράς για τον ελλιμενισμό σκαφών και μπορεί να εξυπηρετεί και σκάφη μεγαλύτερου μήκους, συνδυάζοντας την παροχή υπηρεσιών σε ανώτατο βαθμό και το μοναδικής αισθητικής περιβάλλον της χερσονήσου του Λαιμού της Βουλιαγμένης. Οι μοντέρνες εγκαταστάσεις τελευταίας τεχνολογίας της Μαρίνας Βουλιαγμένης θα έχουν απολύτως πράσινα χαρακτηριστικά και θα μπορούν να υποδέχονται συνολικά 59 σκάφη αναψυχής, αντί 103 που είναι η σημερινή χωρητικότητα, συμπεριλαμβανομένων super και mega yachts. Από το σύνολο των σκαφών, τα 46 θα είναι κάτω από 40 μέτρα, πέντε σκάφη θα είναι έως 45 μέτρα, άλλα τόσα έως 50 μέτρα, δύο έως 60 μέτρα, ενώ θα έχει δυνατότητα ελλιμενισμού και ενός σκάφους άνω των 70 μέτρων σε μήκος.

Σύμφωνα με πληροφορίες, με δεδομένο τον περιορισμένο αριθμό των θέσεων, το ενδιαφέρον από ιδιοκτήτες luxury yachts που επιζητούν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες είναι ήδη αυξημένο, με προχωρημένες συζητήσεις για booking ελλιμενισμού σε ένα από τα ωραιότερα σημεία της Αθηναϊκής Ριβιέρας, καθώς η νέα μαρίνα θα είναι έτοιμη να υποδεχθεί σκάφη μέχρι το τέλος Μαΐου του 2022.

Το έργο του εκσυγχρονισμού των εγκαταστάσεων της Μαρίνας του «Αστέρα» Βουλιαγμένης, στη χερσόνησο του Λαιμού, δίπλα στον «Αστέρα», στην καρδιά της Αθηναϊκής Ριβιέρας, αποτελεί έναν από τους βασικούς άξονες του επενδυτικού σχεδίου των μετόχων του «Αστέρα» Βουλιαγμένης πέραν του ξενοδοχειακού συγκροτήματος, του πάρκου, της παραλίας και των πολυτελών κατοικιών. Σε ένα από τα ωραιότερα σημεία της Ριβιέρας, με μεγάλο πλεονέκτημα τις πολύ καλές καιρικές συνθήκες, η χερσόνησος προσφέρει ήδη μια high-end εμπειρία στους επισκέπτες, φιλοξενώντας δύο ξενοδοχεία Four Seasons και ιδιωτικές καμπάνες, την πιστοποιημένη με γαλάζια σημαία Astir Beach, καθώς και πολύ γνωστά γαστρονομικά brands, όπως το Beefbar Athens και το Matsuhisa Athens.

 

ASTIRMARINA-02

 

Το επενδυτικό πλάνο για τη νέα μαρίνα

 

«Με απόλυτο σεβασμό στο φυσικό περιβάλλον και την ξεχωριστή φυσική ομορφιά του σημείου, η νέα Astir Marina ακολουθεί τις αυστηρότερες διεθνώς

περιβαλλοντικές προδιαγραφές, με παράλληλη χρήση τεχνικών καινοτομιών και στόχο να αποτελέσει σημείο αναφοράς για την πράσινη ανάπτυξη στην Ελλάδα. Επιπλέον, θα δώσει νέα πνοή στην περιοχή, ενισχύοντας την τοπική κοινωνία», όπως επισημαίνει η Πέννυ Ζαγλαρίδου, Αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και Διευθύνουσα Σύμβουλο της Αστήρ Παλάς Βουλιαγμένης. Μεταξύ άλλων, στη νέα Astir Marina θα δημιουργηθούν εστιατόρια υψηλών προδιαγραφών, εμπορικά καταστήματα, θέσεις πάρκιγνκ και επιπλέον υπηρεσίες τόσο για τους πελάτες της μαρίνας και τους κατοίκους της περιοχής όσο και για τους επισκέπτες από διάφορα μέρη της Αττικής που επιλέγουν σταθερά την Αθηναϊκή Ριβιέρα για αναψυχή.

Το πλάνο κάνει λόγο για τόνωση απασχόλησης με νέες θέσεις εργασίας από την πρώτη μέρα υλοποίησης, ενίσχυση του εθνικού τουριστικού προϊόντος και του θαλάσσιου τουρισμού στην περιοχή, δεδομένου ότι «θα δημιουργηθεί ένας νέος, σύγχρονος πυρήνας με βασικό στόχο την ενδυνάμωση της θέσης της Ελλάδας ανάμεσα σε χώρες της Μεσογείου με μεγάλο αριθμό από μαρίνες υψηλών προδιαγραφών, όπως για παράδειγμα τη Γαλλία, το Μονακό, την Ιταλία και την Κροατία». Το έργο έρχεται και αυτό να συμβάλλει στην ανάπλαση της παράκτιας ζώνης της Αττικής Ριβιέρας από τη στιγμή που επιδιώκεται η αισθητική αναβάθμιση του περιπάτου του παράκτιου μετώπου, οι εγκαταστάσεις εκσυγχρονίζονται με σύγχρονα συστήματα και μεθόδους, εξασφαλίζεται λειτουργική επάρκεια για πολλαπλές χρήσεις με αναβάθμιση των αθέατων χαρακτηριστικών της μαρίνας (από τις ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις μέχρι τα δομικά υλικά), ενώ συνολικά ο σχεδιασμός έχει αειφορικό πρόσημο που συμβάλλει «στη δημιουργία μιας πρωτοποριακής ζώνης τουρισμού υψηλών προδιαγραφών». Οπως έχουν επανειλημμένα επισημάνει οι επενδυτές, επιχειρείται ουσιαστική προστασία χερσαίου και θαλάσσιου περιβάλλοντος, με εστίαση στη διασφάλιση της βιοποικιλότητας, στοιχεία συμβατά με τη φιλοσοφία του «Αστέρα», που ούτως ή άλλως εδώ και πολλές δεκαετίες συνδέεται με ισχυρούς δεσμούς με την περιοχή.

Για τη νέα μαρίνα δεν θα γίνει καμία παρέμβαση στο φυσικό τοπίο, «αντίθετα, εναρμονίζεται σε αυτό», όπως αναφέρει το επενδυτικό πλάνο, ενώ στο επιχείρημα που έχει ακουστεί, ότι θα επεκταθεί και θα μεγαλώσει σε σχέση με σήμερα, η απάντηση είναι ότι «το σύνολο του έργου θα κινηθεί στα φυσικά όρια της μαρίνας χωρίς η συνολική δόμηση να καταλαμβάνει περισσότερο χώρο. Στη νέα Μαρίνα Βουλιαγμένης η δόμηση δεν υπερβαίνει τα 4.800 τ.μ., η οποία αντιστοιχεί περίπου στο ήμισυ της επιτρεπόμενης από τη σχετική νομοθεσία, θα έχει πολλές υπαίθριες διαμορφώσεις, ενώ συνολικά θα περιλαμβάνει μεγάλο αριθμό χρήσεων σε μικρό εμβαδό κάλυψης». Οι διπλανές ακτές δεν θα επηρεαστούν από την αναδιαμόρφωση της μαρίνας, αφού δεν θα γίνει διαφοροποίηση στην κίνηση των σκαφών σε σχέση με σήμερα. Αλλωστε γι’ αυτό τον λόγο «η νέα διάταξη της μαρίνας έχει προκύψει μετά από λεπτομερή ακτομηχανική και κυματική μελέτη για τον κόλπο της Βουλιαγμένης από ομάδα ειδικών επιστημόνων».

 

ASTIRMARINA-03

 

Περιβαλλοντικό πρόσημο

 

Kεντρικό στοιχείο του σχεδιασμού της νέας μαρίνας είναι η βιωσιμότητα και η μείωση του αποτυπώματός της στο θαλάσσιο και στο χερσαίο περιβάλλον της περιοχής. Ελληνες περιβαλλοντολόγοι, το Ελληνικό Κέντρο Θαλάσσιων Ερευνών (ΕΛΚΕΘΕ), δημόσιοι φορείς και τοπική κοινωνία ένωσαν τις δυνάμεις τους ώστε να γίνει μια ολοκληρωμένη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, που έγινε η βάση για την ανάπλαση. Χαρακτηριστικά, προβλέπεται οργανωμένος σταθμός παραλαβής λυμάτων των σκαφών και αντίστοιχη απόδοση αυτών σε πιστοποιημένους φορείς τελικής διαχείρισης, κατασκευή σύγχρονου και πρωτοποριακού συστήματος αναρρόφησης κενού για την παραλαβή των λυμάτων σε κάθε θέση ελλιμενισμού, υποχρεωτική για όλα τα σκάφη, οργάνωση διαχείρισης απορριμμάτων με απόλυτη προτεραιότητα στην ανακύκλωση σε συνεργασία με τον Δήμο Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης και με πιστοποιημένους φορείς διαχείρισης. Επίσης, γίνεται εγκατάσταση νέου ηλεκτρικού δικτύου για μείωση απώλειας ηλεκτρικού ρεύματος και παρακολούθηση κατανάλωσης σε πραγματικό χρόνο για αποφυγή σπατάλης, εφαρμόζονται σύγχρονες μέθοδοι ενεργειακής εξοικονόμησης (θερμομόνωση, γεωθερμία κ.λπ.) σε όλα τα κτίρια, εγκαθίστανται ισχυρές παροχές ρεύματος που επιτρέπουν τον ελλιμενισμό χωρίς τη χρήση των γεννητριών των σκαφών κατά την παραμονή για μείωση ηχορύπανσης και βελτίωση ποιότητας του αέρα, σύγχρονο σύστημα πυρασφάλειας και πυρόσβεσης για τα σκάφη, για τα κτίρια και τον χερσαίο χώρο, σύγχρονος αντιρρυπαντικός εξοπλισμός, ενώ θα γίνεται και συντεταγμένη παρακολούθηση της ποιότητας των υδάτων σε πραγματικό χρόνο.

Τα προτεινόμενα κτίρια ακολουθούν βιοκλιματικές στρατηγικές για τη μέγιστη μείωση του ενεργειακού τους αποτυπώματος. Στον χώρο περιλαμβάνονται καταστήματα, χώροι αποθηκών και σταθμών καυσίμων και ανακύκλωσης, υπέργειος και υπόγειος χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων, χωρητικότητας πάνω από 350 θέσεων, διοικητικό κέντρο και Πύργος Ελέγχου Μαρίνας δύο ορόφων στο βορειοδυτικό τμήμα, ανοιχτές πλατείες όπου οι επισκέπτες θα μπορούν να πραγματοποιούν υπαίθριες δραστηριότητες όλο τον χρόνο, προσβάσεις σε χώρους με πανοραμική θέα του κόλπου και της Αθηναϊκής Ριβιέρας (Belvedere).

 

ΠΗΓΗ:www.protothema.gr

- Διαφήμιση -